19. rally BKH

Sinjska alka

Ovaj put rally BKH je bio sastavni dio "trilogije"  Rotary moto rally - 8. Rođendan BMW moto kluba Dalmacija - 19.BKH rally u organizaciji BMW MK Dalmacija.

Sve je to počelo 1.6. u VŽ, a završilo 4.6. u Sinju. Ovaj izvještaj govori o tome kako sam ja sve to vidio i prošao.

petak 2.6.2017.

Krenuli smo iz  ZG moj frend Danijel Živčić i ja put Makarske gdje smo trebali prespavat kod njegove punice  i punca. Put je bio O.K. Vožnja po staroj cesti, dobro vrijeme – uživancija. Frend i ja stajemo u Udbini im posjećujemo crkvu gospe Udbinske. Fakat lijepo zdanje. I izvana i iznutra. Fotkamo se i krećemo dalje, no u Kninu nas je na sat vremena prikovala rijetko viđena kiša i tuča. Poslije sam čuo da je i grupa iz VŽ imala problema s istim.

subota 3.6.2017.

Nakon doručka i pozdrava krećemo iz Makarske i u Splitu slučajno hvatamo grupu koja ide na zborno mjesto na Šibenskom mostu, a jedan od sudionika iste je tajnik BKH, g.Stipe Jakir sa suprugom Biljanom i javljam im se u vožnji . Dolazimo oko 11h i tamo je cca 300tinjak motora . Pozdravljam se sa svima koje znam, a onda pod pratnjom policije krećemo u Šibenik gdje na čeka Šime Strikoman da nas na jednom od gradskih trgova snimi za milenijsku fotografiju.

Vruće je , dosta je motora, tako da neki odustaju od "porihtavanja" kojim rukovodi Šime i sjedaju u hlad. Nakon fotkanja sjedamo u obližnju kavanu i jedemo odličan rižoto koji se kuhao nasred trga u kazanu. Vrućina ne popušta, a treba dosta dugo čekati do slijedećeg kretanja pa Danijel i ja /te još dosta njih/ odlučujemo preskočiti posjetu Šibenskoj zvrđavi, Kaštelima i PD Malačka, te pičimo u ne tako blizi ST gdje se smještamo u u hostelu "101 dalmatinac". Hostel je jako pristojan i za svaku je preporuku. Oko 1/2 18h krećemo ka obližnjem Poljudu gdje nam je dogovorena vožnja po tartan stazi i fotografiranje.

Netom prije ulaska pridružuje nam se Igor Klarić s još nekolicinom riječko/pulsko/rovinjskih članova BMKZ. U to vrijeme nekako dolazi i glavna grupa (pod vodstvom policije) pa oko 100 motora ulazi na Poljudski stadion. Tu se pojavljuju i Rukavine koji su potegli s Murtera. Osjećeaj je dobar, radimo nekoliko krugova oko igrališta , onda fotkanje, još 2 kruga, pa na rivu.

Tako nekako počinje onaj rođendanski dio, parkiramo motore i  razmiljujemo se po rivi i lokalnim kafeterijama. Vrijeme je super tako da svi manje-više uživamo. Neki pronalaze/sklapaju i nova poznanstva, no oko 20 h krećemo prema disko kafiću  "Bongo" na obali. Tu su članovi BMK Dalmacija organizirali fešticu povodom rođendana kluba uz odličan kazanski gulaš, nešto prasetine i francuske salate, te kao desert vrlo fini pršut. Atmosfera je ležerna i opuštena, te za svakog ima ponešto – go/go plesačice, pristojna piva, dobar ambijent, veliki ekran na kojem se prikazivala nekakva nogometna utakmica, no meni je najviše "zapeo za uho" odličan bend koji je svirao rock i to tako dobro da bi se i originalni izvođači zapitali " pa ljudi moji da li je to moguće". Sudionika ima od svakud, iz Crne Gore, Srbije, Slovenije mahom su to BMWaši, no malo me začudilo da nije bilo baš ni jednog automobiliste. Sjedim s ekipom iz "ZUV"a, a srdačno se pozdravljam s dečkima iz BMK Dalmacija, Đovanijem i Blajom koje nisam vidio već neko vrijeme. Oko ponoći Igor, Danijel i ja (koji smo cimeri u "101 dalmatinac") odlučujemo da je vrijeme za pokret i odlazimo na počinak.

nedjelja 4.6.2017.

Danas okupljanjem u kafeu "Misano" i službeno počinje 19. BKH rally. Sakupilo se oko 30tak motora i nakon okrepe i jutarnje ćakule oko 11h krećemo za Sinj. Kako nije bilo policijske pratnje malo smo se "pogubili" pri startu, no ubrzo smo se "pohvatali" pa u kakvoj-takvoj koloni idemo za Sinj. Po dolasku ulazimo u prije dvije godine otvoreni Muzej sinjske alke i u projekcionoj dvorani gledamo vrlo dobro napravljen film o bitki koja se odigrala 1715. g i u kojoj je u Sinju odbačena osmanlijska vojska od znatno manjeg broja branitelja grada. Ta bitka je glavni razlog postojanja alke kao podsjetnika na tu pobjedu. Nakon toga, uz stručno vodstvo obilazimo muzejski postav, koji je vrlo bogat i moderno koncipiran, a vodič  nam objašnjava sve što je vezano uz alku, povijest , od dijelova odjeće, preko oružja, konjske opreme. Povijesti  itd. Vrijeme nam polako curi pa se pozdravljamo i svi u koloni odlazimo u obližnj izletište" Mustang", gdje nas čeka ručak. Mjesto je vrlo ugodno, personal ljubazan i uslužan, klopa je odlična ( pogotovo "harambaše"/ sarmice s 4 vrste mesa ) tako da vrijeme provodimo zaista u dobrom raspoloženju. Nakon  nekog vremena Željan se obraća prisutnima s riječima dobrodošlice, a ja mu se pred svima zahvaljujem na vrlo dobroj organizaciji i trudu koje su prvenstveno on, a i ostali članovi BMKDalmacija uložili u ovu u svakom slučaju nesvakidašnju priču. Nakon deserta, društvo se polako počinje osipati, nekima je dosta je daleko do kuće. 15 je sati , vrijeme se mrgodi, odlučujem krenut, s mukom navlačim kišnjak uz opću zafrkanciju (iako se ispostavlo da je to bila sasvim nepotrebna radnja), pozdravljam se sa svima i krećem put (auto-put) ZG.

Na kraju bih rekao da je ovaj rally bio nešto drugačiji od dosad održanih, da je prošao u redu, da smo svi koji smo sudjelovali vidjeli nešto lijepo u što je uloženo puno truda, novaca i volje, da smo se dobro družili i jeli, i tu bi ( još jednom ) zahvalio Željanu Rakeli i članovima BMK Dalmacija na svemu tome. Kao predsjedniku BKH (PsP) malo mi je žao da odaziv sudionika nije bio veći,  da  nije bilo nikog iz BMW auto klubova te da su dečki iz VŽ kao i još neki koji su jučer bili prisutni, otišli bez sudjelovanja. No kaje tu je. Put nas vodi u 2018.g i u 20. jubilarni rally.